Joc - Kawaii Purr Chisi | Balvi

Joc - Kawaii Purr Chisi | Balvi

Acest joc este arhicunoscut, cel putin in Japonia, desenul tablei este pur japonez. Este jocul perfect pentru a fi jucat intre prieteni.Incepand cu 1963, compania Balvi a daruit magie prin produse exceptionale, care ne aduc si astazi un zambet pe buze. Fie ca suntem cei care le oferim sau cei care le primim, articolele Balvi, impartasesc bucurie si inovatie, la fiecare pas. Acestia colaboreaza cu designeri din toata lumea, pentru un plus de creativitate, astfel aduc in mod constant viziuni noi si produse surprinzatoare.INSTRUCTIUNI DE JOCPREGATIREA JOCULUIIncepe prin a plasa cei 4 pisoi pe cercurile de pornire de culoarea corespunzatoare. Fiecare jucator se aseaza in fata culorii sale, cu pisoii plasati intr-un rand in dreapta lor si cu zarul propriu.. Odata ajunsi la locul lor, jucatorii vor arunca zarurile pe rand pentru a muta pisoii pe tabla de joc. Un pion poate fi mutat in patratul de pornire (A) numai prin obtinerea unui 5(prin rotirea zarului)CUM CASTIG?Scopul este sa va duceti cei 4 pisoi in centrul placii. Pentru aceasta, va trebui sa faceti o tura completa (in sens invers acelor de ceasornic) a placii de la patratul de pornire (A) pana la randul culorii (B) pentru a ajunge la patratul central (C).Piesele pot ajunge in centru numai prin rularea numarului exact cu zarul. Daca unul dintre pisoii tai ajunge in centru, poti avansa cu 10 patrate cu un alt pion pe tabla. Primul jucator care isi plaseaza cei 4 pisoi in centru (C) castiga.CAND ITI VINE RANDULDaca, atunci cand va rotiti zarul, patratul de pornire (A) este luat de 2 dintre pisoii dvs., trebuie sa avansati 5 patrate cu un alt pion deja pe tabla. Nu pot exista niciodata mai mult de 2 pioni intr-un patrat. Daca patratul de pornire (A) este luat de 2 pisoi de la diferiti jucatori, puteti scoate pisoiul de la ultimul jucator care a sosit si puteti avansa 20 de patrate. Celalalt jucator trebuie sa-si intoarca pisoiul la "acasa", pe unul dintre cercurile de pornire.Cand toti pisoii si-au parasit casa si punctele de plecare sunt goale, patratele de pornire (A) si patratele cu un cerc colorat devin spatii sigure pentru toti jucatorii, iar pionii lor nu pot fi scosi. Zarul poate fi aruncat o singura data pe tura. Daca rulezi un 6, ti se ofera o aruncare suplimentara, dar daca rostogolesti un 6 de trei ori la rand, pisoiul tau trebuie sa se intoarca la cercul de pornire pentru culoarea sa.BARIEREPuteti construi o bariera plasand doi pisoi egali intr-un singur patrat, impiedicand restul jucatorilor sa avanseze. Bariera poate fi data jos daca jucatorul care a creat-o rostogoleste un 6 sau nu are alti pioni pe care sa-i poata misca, caz in care trebuie sa deblocheze calea mutand unul dintre pioni.Ca exceptie, jucatorul poate mentine bariera in loc daca:Ei vor sa mearga mai departe, dar exista o alta bariera in calea lor. Piata pe care trebuie sa aterizeze este ocupata de alti doi pisoi.Ei au mai putin de 20 de patrate inainte de a ajunge la...
120.00 Lei în magazinul Carturesti